PMH

PMH

PMH creëert waarde voor haar klanten middels redactionele strategie, contentproducten en contentcreatie en verwerkt, optimaliseert en levert audiovisuele producten op kostefficiënte manier aan Proximus- en mediaklanten.

Verwerking van content

Verwerking van content

PMH maakt contentproducten. We conceptualiseren kanalen en contentproducten, gebaseerd op een unieke marktpositie. Middels aankoop en productie bouwen we aan een product dat de klant aanspreekt en hem/haar een onderhoudende tijd geeft.

Media Operations

Media Operations

Content wordt aangekocht of geproduceerd, en contentactiva worden bij PMH gecontroleerd en voorzien van ondertiteling, metadata, kijkersinformatie en alle nodige elementen voor een snelle, makkelijke archivering en beschikbaarheid voor ons publiek.

Live & non-live productie

Live & non-live productie

PMH produceert live en non-live content in een waaier van domeinen. Dit levert ons een sterke expertise en hybride oplossingen op om de technische en redactionele noden van een productie in te vullen.

Uitzending

Uitzending

Zodra alle content beschikbaar is, zorgt PMH dat alles zijn weg vindt naar het publiek. Content wordt geprogrammeerd en afgespeeld met de opperste aandacht. We zenden ook rechtstreekse feed uit, daarbij continu lettend op de kwaliteit.

Activering

Activering

PMH voorziet ook de nodige activering voor onze contentproducten. We willen dat onze klanten ons brede scala aan fascinerende content ontdekken door ze te presenteren op sociale media, de website en de Pickx app en in promovideo’s via onze eigen Pickx-kanalen.